FANDOM

Charizard Asha
サトシのリザードン Satoshi's Lizardon
Poké Ball
Ash Charizard.png
Charizard
Debiut w odcinku Charmander - Zabłąkany Pokémon
Miejsce złapania Droga 24
Ewoluował w odcinku Marsz składu Exeggutorów
Atak prehistorycznych pokémonów
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Teraźniejsza lokalizacja Z Ashem
Charmander Charmeleon Charizard
Ten Pokémon był przez 32 odcinków Charmander i przez 3 Charmeleon.

Charizard - 5 złapany pokemon Asha podczas jego podróży.

HistoriaEdytuj

Jako CharmanderEdytuj

KantoEdytuj

Z DamianemEdytuj
Damian Charmander.png

Z Damianem

Charmander pierwotnie należał do trenera o nazwie Damian. Jednak w Charmander - Zabłąkany Pokémon, Damianowi znudził się taki słaby Charmander, więc porzucił go, pozostawiając na skale i powiedział mu, że wróci po niego. Zdrowie Charmandera się pogorszyło, ale to był w stanie oprzeć się od schwytania przez Ash dwa razy, przed wyjaśnieniem Pikachu, że czekał na Damiana. Później, Ash spotkał Damiana i dowiedział się o jego planach, że nigdy nie wróci do niego. Oburzony, powiedział że zostawił osłabionego pokemona na skale i kazał mu tam wrócić i go przeprosić, który został i teraz czega na niego w deszczu, Damian wkońcu zrozumiał to, i on, Brock, Ash i Misty rzucili się do jego ratowania, z Brock przeniósł go do Centrum Pokemon, podczas gdy Ash osłaniał mu mały pozostały płomyczke na ogonie.

Charmander w Centrum odzyskał zdrowie i wyszedł z niego, oczekiwajac ciągle na Damiana. Jednak natknął się na Zespół R, który ukradł Pikachu. Charmander nakazał im oddać Pikachu, a kiedy go zignorowali, strzelił do nich Miotaczem Płomieni, wysyłajac ich w powietrze, a pozostawiając Pikachu. Ash poprosił Charmandera, aby do niego dołączył, ale Damian podszedł do smoka z pokeballem i powiedział, że porzucił Charmandera w celu, aby stał się silniejszy, podczas tego przeżycia. Damian rzucił w Charmandera pokeballem, ale ten odbił pokeball. Charmander, widząc prośbę Damiana, aby do niego wrócił, stanowczo odmówił i gdy Damian zagroził, że zmiażdżyć go wszystkimi innymi jego Pokémonami, zaatakował Damiana Miotaczem Płomieni. Damian uciekł, a Charmander szczęśliwie dołączył do zespołu Asha.

Z AshemEdytuj
Ash Charmander.png

Jako Charmander

Charmander razu stał się jednym z głównych Pokemonów Asha, wykorzystywanych w odcinku Przybywa brygada Squirtle'ów jako latarka, by pomóc Ashowi pzejsć przez jaskinie. Ponadto, zmówił się z grupą innych Charmanderów na St.Anne w Bitwa na pokładzie Świętej Anny do odparcia Gruntów Zespołu R . W Wieża strachu , Ash przywołał go, by oświetlił im drogę przez nawiedzoną wieżę, ale był przerażony, gdy został sparaliżowany przez Lizanie Hauntera.

W Primeape idzie na banany!, Charmander walczył z Primeape'm, ale zostal zaatakowany przez Złość Primeape'a , który znacznie zwiększył swoją siłę ognia i pozwolił uderzyć Primeape'a niszczycielskim Miotaczem Płomieni. Charmander zadebiutował w walce w sali w następnym odcinku, gdzie pokonał Weepinbella Eriki po spaleniu Ostrych Liści a następnie uderzając potężnym Łomotem Czaszką . Jednak czysto emitujący smród z Glooma Eriki spowodował, że Charmander zaczął się dusić i zemdlał.

W Rycerze poke-ninja, Charmander walczył z Venomothem Kogi, a krótko przed ich meczem, walka została przerwana przez Zespół R. Na oficjalnej walce w sali, Charmander poszedł do walki przeciwko Golbatowi Kogi i pokonał go Żarem i Wirem Ognia. Moc Charmandera urosła aż do kolejnego odcinka, gdzie łatwo pokonał Golema rowerzysty zwanego Chopper, pomimo niekorzystnej sytuacji typu w Rowerowy gang wielkiego mostu . Płomienie z ataku Charmandear były tak potężne, że Golem nadal palił się z gorąca aż do powrócenia do pokeballa.

Wzrost doświadczenia osiągnął swój szczyt w Marsz składu Exeggutorów, gdzie w pojedynkę zatrzymał wiele szalejących Exeggutorów. Następnie Charmander ewoluował w Charmeleona.

Jako CharmeleonEdytuj

Ash Charmeleon.png

Jako Charmeleon

W Problem z Parasem, okazało się, że Charmeleon utracił posłuszeństwo do Asha, atakując Parasa gdy Ash próbował celowo przegrać, aby pomóc Parasowi się rozwinąć. Babcia Cassandry wyjaśniła, że poziom Charmeleona za mistrzostwo przekroczył Asha, i dlatego go nie szanuje. Ironicznie galopującego Charmeleona zatrzymano, gdy Paras, desperacko starał się uniknąć kary, dźgnął go z pazurem. Po ewolucji w Parasecta , położył Charmeleona spać Proszkiem Usypiającym. Babcia Cassandry ostrzegała Asha, że musi nauczyć się kontrolować Charmeleona.

Ash zatrzymał się przy jego nieposłusznym Charmeleonie, ale spróbował ponownie w Atak prehistorycznych pokémonów do odparcia dzikich starożytnych pokemonów. Kiedy Aerodactyl spadł obok Charmeleona, Charmeleon dumnie walczył, ale nie był w stanie nic zrobić. Następnie zerwał się i złapał uciekającego Aerodactyla za ogon i rzucił go w powietrze. Zdenerwowany, Charmeleon przekształcił się w Charizarda i poleciał do Aerodactyla, by pomścić sie za swoją poranioną dumę. Udało mu się złapać Asha i umieścić go na ziemi, ale niestety, zachował nieposłuszeństwo.

Jako CharizardEdytuj

Nielojalność Charizarda zaczęła kosztować Asha w jego bisnesowej podróży, gdzie w walce z Rhydonem Blaine'a w Zagadki do rozwiązania, zamiast walczyć to położył się na skale i zasnął, a Ash musiał go powrócić do pokeballa. W następnym odcinku, Charizard odmówił pomocy przy wulkanie, ale zmienił zdanie po obejrzeniu wkładu potężnego Magmara Blaine'a. Po wspólnej pracy, dwójka została gorącymi rywalami, aby przetestować każdą siłę innych. Blaine zaproponował bitwę na szczycie wulkanu, a ich szanse były bardzo wyrównane. Magmar spada z Charizarda do lawy, ale Charizard odzyskuje przewagę przez kręcenie Magmarem, po czym ten zemdlał po Sejsmicznym Wstrząsie.

Koszt Asha za nielojalność Charizarda znacznie wzrosła w walce z Ritchiem w Przyjaciel czy wróg . Był ostatnim pokemonem Asha do walki z Ritchiem. Ash przywołał Charizarda do walki z Zippo i zaskakująco postanowił użyć Miotacza Płomieni, przed którym Zippo uciekał, powodując, że Charmander został wyeliminowany z bitwy. Jednak, gdy Sparky wyszeł na arenę, Charizard protekcjonalnie nadepnął na ziemię i zatrzepotał skrzydłami przed małym Pikachu, przed pójściem spać, odmawiając walki. Ash przegrał rundę i Ritchie awansował do następnej rundy.

Wyspy OranżoweEdytuj

Ash wziął Charizarda nao Wyspy Oranżowe, mimo, że odmówił słuchania jego. Zauważalnie, Ash zatrzymał go i próbował użyć go w walkach, chociaż w odcinku Ostry ślizg! , Charizard, Pikachu i Bulbasaur byli używani w drugiej rundzie w meczu pomiędzy Ashem i Dannym . Charizard był początkowo niechętny do uczestnictwa, a Danny prawie wygrał. Jednak Charizard niechcący pomógł, gdy próbował użyć Miotacza Płomieni na Ashu ale chybił i urzeźbił z filaru lodu sanki. Oznaczało to, że Ash wygrał rundę i był w stanie kontynuować mecz.

W Czas relaksu, Charizard ponownie nie słuchał Asha, ale uznał mądrość i ogromne doświadczenie Scythera Tracey'ego i połączył z nim siły, by pokonać Zespół R. Scyther najrzadziej popadał w konflikt z Pokémonem Asha w porównaniu do innych.

Czasami zdarza się, że podczas bitew Charizard traci panowanie nad sobą, jak to miało miejsce w odcinku Mistrzyni Wyspy Mandarynek. Jednym atakiem pokonał Taurosa jakiegoś trenera, a potem odleciał i próbował spalić wszystko wokół. Ash nie był w stanie przywołać go i tylko interwencja Primy i jej Slowbro pozwoliła uspokoić szalejącego stworka.

W odcinku Wzgórza Charizardów, Charizard walczył z Poliwrathem Tada. Ewidentnie nie chciał słuchać poleceń Asha, pomimo że Miotacze Płomieni nie działają na wodny typ. Poliwrath zaatakował Armatką Wodną, a potem zamroził go Lodowym Promieniem, ku przerażeniu Asha. Ashowi udało się rozbić lód otaczający głowę Charizarda, a Tad pogardliwie mówi o rewanżu, kiedy Ashowi uda się kontrolować Charizarda.

Ash Charizard frozen.png

Ash opiekuje się Charizardem

Ash rozpalił ogień i rozmroził Charizarda, ocierając go rękoma przed utratą ciepła, a przy pracy zatarł sobie dłonie. Charizard obudził się spanikowany i próbował atakować, ale było mu tak zimno, że nie mógł wyprodukować płomieni i zemdlał. Misty dała koc, Tracey podtrzymywał ognisko, a Pikachu obserwował płomień Charizarda, podczas gdy Ash całą noc opiekował się rannym Pokémonem.

Ash całą noc próbował pomóc Charizardowi. Ten bezinteresowny akt przypomniał mu wszystko, co Ash zrobił dla niego. Do rana, szacunek Charizarda i jego lojalność wobec trenera wróciła i pomógł ratować Pikachu przed Zespołem R. W rewanżu z Tadem, Charizard nauczył się unikać Lodowych Promieni i pokonał Poliwratha Sejsmicznym Wstrząsem.

Brał udział w walce Asha z Luaną w odcinku Podwójne kłopoty, gdzie walczył z Alakazamem i Marowakiem w parze z Pikachu. Dwa Pokémony początkowo miały kłopoty, ale w końcu udało się współpracować i zdobyć dla Asha odznakę. Charizard był także używany w Lidze Pomarańczowej do walki Asha z Drakiem. Charizard pokonał Electabuzza i walczył z Dragonitem.

JohtoEdytuj

Valleyshipping.png

Z Charlą

Charizard towarzyszył również Ashowi w jego podróży po regionie Johto, choć okazało się, że to było niesprawiedliwie przewyższa większość z początku kursu Asha. Wykazano to zwłaszcza w Co dwie głowy to nie jedna, gdzie Pidgey Casey został zdmuchnięty wydech z nozdrzy Charizarda i Rattata została pokonana tylko przez odbicie od brzucha. Miotaczem Ognia pokonał Chikoritę, co pozwoliło Charizardowi wygrać całą bitwę, pomimo dezaprobaty Misty i Brocka. Zespół R później skapitulował frustrację Casey, nazywając Charizarda nielegalnym wyborem przez Asha.

Charizard był używany do osłabienia Chikority w Ocalić Chikoritę, by Ash mógł ją złapać. Jego ogromny rozmiar w porównaniu do Chikority był wielki, gdy Chikorita podbiegła do niego i próbowała zaatakować, a Charizard zatrzymał ją stopą, po czym ją osłabił. Płomyk Charizarda spadł na lisć Chikority i spowodował, że biegała na krótki czas przed użyciem Dzikich Pnączy na Charizardzie. Charizard został odwołany przez Asah po tym, jak Chikorita stała się ranna.

Brał udział w pierwszej bitwie Asha o odznakę przeciwko Falknerowi, gdzie walczył z Pidgeotem Falknera. Z powodu imponującej prędkości Pidgeota, Charizard tracił punkty życia. Pidgeot używając Podmuchu Wiatru odzwierciedlił jego Miotacz Płomieni z powrotem na niego. Wtedy oberwał połączeniem Ataku Skrzydłami i Szybkiego Ataku. Falkner mówił, żeby Ash się poddał, ale Ash odmówił. Charizard następnie stanał się przynętą Pidgeota, wirując wokół w powietrzu, gdy Pidgeot poleciał za nim, a ten użył Wirem Ogniem, a potem schwytał go i rzucił go na ziemię Sejsmicznym Wstrząsem. Pidgeot został znokautowany, a Ash wygrał Odznakę Zefiru.

W Płonąca ambicja Charizarda, Misty skrytykowała Asha za korzystanie z Charizarda zbyt często przed nowymi trenerami, co czyni go nie do pobicia w nieuczciwy sposób. Ash następnie spotkał Lizę, która uczyła Asha i Charizarda jak latać razem. Po przybyciu do Charizardowej Doliny , Charizard został upokorzony przez obrazę Lizy i dumnie próbował pokazać swoją moc, ale okazał się mniejszy i słabszy niż dzikie Charizardy, które tam mieszkały. Charizard nadal kłócił się i walczył, aż Liza wywaliła ich z doliny, a Charla rzuciła Charizarda do jeziora i kazała Ashowi i Charizardowi trzymać się z dala, dopóki nie wytrenuje się na silnego Charizarda. Zespół R sympatyzował z Charizardem i pomógł mu zasnąć w jeziorze, jak również złożyć fałszywą próbę dostania się do doliny, pozwalając Charizardowi ich pokonać i zdobyć uznanie Lizy, Charli i innych Charizardów.

W obliczu emocjonalnej bitwy, Ash powiedział Charizardowi, że nie chciał, by był słabeuszem, zmuszając Charizarda na pobyt w Dolinie, by trenował i stawał się coraz potężniejszy. Potem uciekł z doliny, wiedząc, że jeśli zostanie, nie będzie w stanie się pożegnać.

W dolinie, przyjął rolę ochroniarza dla Charizarda Lizy, Charli, a razem ta dwójka nawiąząła między soba romans. Liza sporadycznie odwiedzała Smoczą Dolina w Mieście Blackthorn z obydwoma Charizardami. Jedna taka wizyta w Doskonałe kule ognia , przypadkowo zaszła, kiedy Ash był tam, by zwalczyć o ostatnią odznakę w sali. Charizard pomógł Ashowi, Clair, Pikachu i Dragonairowi uspokoić dzikiego Dragonite'a, który szalał na Świętej Ziemi Smoka.

W Lepiej osiem niż nic, Charizard walczył przeciwko Dragonairowi Clair w jego rewanżu z nią. Odparował wodę w sali za pomocą Miotacza Ognia i Wiru Ognia, pozbawiając Dragonair jego ochrony. Następnie złapał Dragonaira Sejsmicznym Wstrząsem i użył Wiru Ognia tworząc Płomioenny Twister, zmniejszając obronę Dragonaira i uderzył w ziemię pokonując go. Ash zaskoczył Lizę, wysyłając Charizarda na szkolenia, wiedząc, że Charizard mu się jeszcze wiele nauczyć.

Ash and Charizard.png

Ash i Charizard

Ash później wykorzystał Charizarda w Srebrnej Konferencji podczas jego walki z Garym Oakiem w Nie da się pokonać żaru!. Scizor Gary'ego został bardzo szybko pokonany przez potężny Miotacz Płomieni Charizarda. Pomimo wagi, Golem Gary'ego, zapobiegł Charizardowi wykorzystanie Sejsmicznego Wstrząsu, ale Charizard pokonał go potężnym Gniewem Smoka, gdy ten turlał się ku niemu. Charizard walczył z Blastoise, który kręcąc się zapobiegł ataku Miotaczem Płomieni, a kolejnie zaatakował Charizarda Hydro Pompą. Po pomyśleniut, Charizard przegrzał arenę i zmusił Blastoise'a do ochłodzenia stopionej skały. To stworzyło ogromny obłok pary i pozwolił Charizardowi wykorzystać atak na Blastoise'a z bliskiej odległości. Blastoise mógł nadal korzystać Wycofanie przed Gniewem Smoka, więc Charizard rzucił Blastoise'a na ziemię Sejsmicznym Wstrząsem, pokonując Blastoise'a i pozostawiając Asha jako zwycięzcę.

Charizard następnie był wykorzystywany w walce Asha z Harrisonem , gdzie ukazał się przed Blazikenem Harrisona. Każdy Pokémon uderzał twardymi ciosami, a ich Miotacze Płomieni okazały się równe w mocy. Blazikenowi nawet udało się wstać po niszczycielskim Sejsmicznym Wstrząsie, podczas gdy Charizard wziął nasiebie atak Ognistym Kopem. Ogniste zderzenie Miotacza Płomieni i Gniewu Smoka powalił oby dwa pokemony, ale tylko Blaziken mógł wstać, po czym Ash został wyeliminowany z turnieju.

Charizard po raz kolejny powrócił do Charizardowej Doliny, ale okazało się, że zranił Blazikena tak bardzo, że Harrison musiał nie użyć go w następnej rundzie, przyczyniając się do jego utraty szansy na wygraną i został pokonany.

Strefa Walk w KantoEdytuj

W odcinku Płomienna wola walki, Charizard powrócił do drużyny Asha, by wystąpić w bitwie w Fabryce Walk, gdzie miał on walczyć z Articuno Nolanda. W bitwie okazało się, że stworek Asha był silniejszy od legendarnego Articuno, jednak lodowy Pokémon dostawał lekkie obrażenia od Miotacza Płomieni czy Smoczego Oddechu i powalił Charizarda na ziemię, używając Ataku Skrzydłami. Articuno następnie zadał poważne uszkodzenia Charizardowi Wodnym Pulsem i zamroził Lodowym Promieniem końcówkę skrzydła Charizarda, paraliżując go. Wreszcie Charizard użył Przegrzania, by stopić lód ze skrzydeł. Po tym poleciał zaatakować Articuno, ale oberwał Stalowym Skrzydłem przed trafieniem Sejsmicznym Wstrząsem. Charizard upadł, ale udało mu się wstać, po czym złapał używającego Stalowego Skrzydła Articuno i pokonał go Sejsmicznym Wstrząsem, dając mu i Ashowi zwycięstwo.

Charizard również walczył wraz Squirtlem, Bulbasaurem i Pikachu w walce cztery na cztery z Pokémonami Brandona w Powrót do korzeni. Charizard walczył z Dusclopsem, gdzie użył Stalowego Skrzydła, ale podczas ataku oberwał Ciosem Cienia. Po chwili jednak, Charizard wstał i zaatakował Oddechem Smoka, zadając obrażenia Dusclopsowi. Pokémon duch zaatakował Charizarda Ciemnym Spojrzeniem, ale bez efektu. Charizard zaatakował Stalowym Skrzydłem. Dusclops oberwał, ale podczas ataku zaatakował Promieniem Pomieszania. Charizard został obezwładniony. Ash chciał go powrócić, ale mu się to nie udało. Dusclops zaczął atakować Ognikiem. Pokémon smok w końcu zbudził się i zaatakował Smoczym Oddechem, lecz Dusclops szybko pozbierał się i uderzył Charizarda Ognikiem. Stworek Asha zaatakował Stalowym Skrzydłem, a gdy już miał przy sobie Dusclopsa, użył Sejsmicznego Wstrząsu. Niestety Dusclops wymknął się i uderzył Charizarda, pokonując go. Chociaż Charizard przegrał, to Squirtlowi, Bulbasaurowi i Pikachu udało wygrać się swoje walki, po czym Ash wygrał symbol. Po bitwie, Charizard został wysłany do Charizardowej Doliny.

UnovaEdytuj

Pikachu and Charizard.png

Powrót Charizarda do paczki Asha

W BW116, Ash i jego przyjaciele odwiedzili festiwal oparty na regionie Kanto, gdzie zobaczyli występ żaru Charmandera jakiejś trenerki. Po chwili, Charmander zaczął szybko wirować i zemdlał, po czym trenerka zabrała go do Centrum Pokémon. Po występie, Ash przypomniał sobie swojego Charizarda, co skłoniło go do opowiedzenia, jak zyskał Charmandera i jak to w końcu stał się Charizardem, oraz że wygrywał wiele bitew i zostawił go Lizie na trening. Zainteresowany zobaczeniem swojego starego przyjaciela, Ash prosi prof. Oaka, by wymienił mu Unfezanta na Charizarda, po czym Charizard trafia do trenera. Gdy stworek został wprowadzany do paczki, niemal natychmiast zaczął ognistą rywalizację z Dragonitem Iris, zachęcając Asha i Iris na walkę ich Pokémonów. Podczas bitwy, Charizard ujawnił, że nauczył się Ataku Skrzydłami, Siekania i Ogona Smoka. Po jakimś czasie, zacięta walka zostaje odwołana przez N'a. Iris powiedziała, że Charizard jest dobrym stworkiem typu smoczego, lecz Ash mówi, że ma typ ogień/lot, lecz Iris ciągle nie chciała uwierzyć. Po sprawdzeniu go w Pokédexie okazało się, że Ash ma rację.

W BW117, był nazywany przez Asha, aby po raz kolejny walczyć z Dragonaite'm Iris, który był w tym czasie kontrolowany przez Colressa.

W BW119, starał się pomóc Pignite'owi Asha, który miał trudności z oddychaniem przez nozdrza,które były zablokowane. Charizard podniósł go w powietrze i rzucił go o ziemię, ale to nie zadziałało. Ostatecznie blokada została usunięta, czym każdy sie ucieszył.

Później, w BW121, Charizard został wezwany wraz z resztą zespołu Asha, by pomóc Ashowi i N'owi wykopać się na powierzchnię Białych Ruin po tym, jak wpadli do studni. Charizard sprytnie improwizował wirującym Ogonem Smoka z pomocą Tunelu Krookodile'a, który pomógł mu wykopać dziurę przez ziemię, którą Oshawott zmiękł Hydro Pompą . Podczas walki z Zespołem Plasma, Charizard wytrzymał wiele ataków zespółu Plazmy zanim Pignite przyszedł, by mu pomóc. Obydwoje następnie strzelili niezwykle potężnymi podwójnymi Miotaczami Ognia w Pokémony Zespołu Plasmy. Jednak, gdy Colress użył urządzenia kontroli umysłu nad pokemonami, Charizard razem z innymi pokemonami (oprócz Pikachu) został powrócony do Poke Balla.

Znane atakiEdytuj

Ash Charizard Overheat.png
Używając Przypalania
Ash Charizard Submission.png
Używając Uległości
Atak Pierwsze użycie
Miotacz Płomieni   Charmander - Zabłąkany Pokémon
Spojrzenie Wieża strachu
Złość Primeape idzie na banany
Łomot Czaszką Pokémony w krainie zapachów
Żar Rycerze poke-ninja
Wir Ognia Rycerze poke-ninja
Uległość Panika w wulkanie
Sejsmiczny Wstrząs Panika w wulkanie
Mega Cios Wzgórza Charizardów
Gniew Smoka Wzgórza Charizardów
Usunięcie Wzgórza Charizardów
Akcja  × Podwójne kłopoty
Smoczy Oddech Płomienna wola walki
Przypalanie Płomienna wola walki
Stalowe Skrzydło Powrót do korzeni
Atak Skrzydłami   BW116
Siekanie   BW116
Smoczy Ogon   BW116
× oznacza atak, którego Pokemon nie może się legalnie nauczyć w grach.
oznacza ostatnio używane ataki chyba, że wszystkie pasują do tego kryterium.

Pokémony Asha
W rotacji:
025 Pikachu 
656 Froakie 
661 Fletchling 
701 Hawlucha 
U Oaka:
001 Bulbasaur 
006 Charizard 
099 Kingler 
089 Muk 
128 Tauros * 
143 Snorlax 
214 Heracross 
153 Bayleef 
156 Quilava 
158 Totodile 
164s Noctowl ShinyBWStar.png
232 Donphan 
277 Swellow 
254 Sceptile 
341 Corphish 
324 Torkoal 
362 Glalie 
398 Staraptor 
389 Torterra 
392 Infernape 
418 Buizel 
472 Gliscor 
443 Gible 
521F Unfezant 
501 Oshawott 
499 Pignite 
495 Snivy 
559 Scraggy 
542 Leavanny 
536 Palpitoad 
525 Boldore 
553 Krookodile 
Na treningu:
007 Squirtle 
057 Primeape 
Wypuszczone:
012 Butterfree 
018 Pidgeot 
131 Lapras 
Wymienione:
020 Raticate 
190 Aipom 
Podarowane:
015 Beedrill 
Nie złapane:
093 Haunter 
246 Larvitar 
Tymczasowo:
078 Rapidash 
137 Porygon 
110 Weezing 
052 Meowth 
024 Arbok 
163 Hoothoot 
120 Staryu 
054 Psyduck 
119 Seaking 
271 Lombre 
106 Hitmonlee 
026 Raichu 
325 Spoink 
458 Mantyke 
546 Cottonee 
393 Piplup 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki