FANDOM

Chespin Clemonta
シトロンのハリマロン Citron's Harimaron
Poké Ball
Clemont Chespin.png
Chespin
Debiut w odcinku XY010
Miejsce złapania Miasto Lumiose
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Teraźniejsza lokalizacja Z Clemontem
Chespin
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Chespin Clemonta (jap. シトロンのハリマロン Citron's Harimaron ) - Clemont dostał go od Profesora Sycamore. Jest to już szósty pokemon Clemonta.

HistoriaEdytuj

Clemont and Chespin.png

Clemont i Chespin

Chespin zadebiutował w XY010, gdzie Ash i jego przyjaciele odkryli go chowającego się w trawie i jedzącego makaroniki. Clemont próbował się z nim zaprzyjaźnić, ale Chespin ukuł go jednym ze swoich ostrzy i uciekł z makaronikami w łapkach. Później pomagał znaleść Prof. Sycamore porwanego przez Zespół R, za pomocą śladom makaroników zostawionym przez Dedenne. Tam Chespin próbował ukraść Makaroniki Jessie, które leżały na stole, przez co razem z Ashem i Clemontem zostali zdemaskowani.

Po tym, jak Zespół R użył Mega Mega Mega Mecha Meowtha, Clemont uratował Chespina przed przygnieceniem przez Mega Mega Mega Mecha Meowtha, co spowodowało większą więź Clemonta z Chespinem. Chespin pomógł zatrzymać maszynę Zespołu R, poprzez odłączenie jej od prądu, czyli od źródła zasilania Mega Mega Mega Mecha Meowtha, co przerwało ich walkę. Nie mając wyboru, Clemont i Chespin walczyli z Mecha Meowthem, ale niestety wszystkie ataki Chespina nie działały na maszynę. Nawet wtedy, gdy złaczył się z Pikachu, nie zrobili żadnej szkody. Jednak Maska Blazikena i jego Blaziken uratowali bochaterów poprzez Miotacz Płomieni Blazikena, pozwalając Chespinowi i Pikachu, aby zakończyć bitwę wysyłając Zespół R w powietrze.

Później Chespin ujawnił, że chce dołączyć do zespołu Clemonta. Clemont zaakceptował propozycję Chespina i dął mu Poke Ball, a ten nacisnął go i został złapany.

Osobowość i cechyEdytuj

Chespin jest żarłocznym Pokémonem, ponieważ często je, a jego najlepszymi smakołykami są makaroniki. W rezultacie, Chespin jak otrzymuje jedzenie, nie chce go nikomu oddać. Pomimo żarłocznych cech, jest bardzo odważny, aby zakraść się do siedziby Zespołu R i pokonać go. Wykazano także, że jest bardzo zdeterminowany, kiedy to wielokrotnie próbował uderzyć Mega Mega Mega Mecha Meowtha, pomimo jego wysiłków i niepowodzenia.

Znane atakiEdytuj

Clemont Chespin Tackle.png
Używając Akcji
Atak Pierwsze użycie
Igło Strzał XY010
Akcja XY010
Dzikie Pnącze XY011
oznacza ostatnio używane ataki chyba, że wszystkie pasują do tego kryterium.

CiekawostkiEdytuj

  • Chespin jest pierwszym trawiastym starterem należącym do innego głównego bohatera niż Ash.

Pokémony Clemonta
W rotacji:
659 Bunnelby 
650 Chespin 
Dla Bonnie:
702 Dedenne 
W sali:
081 Magnemite 
082 Magneton 
695 Heliolisk 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki