FANDOM

Chespin Clemonta
シトロンのハリマロン Citron's Harimaron
Bag Poké Ball Sprite
Clemont Chespin
Chespin
Debiut w odcinku XY010
Miejsce złapania Miasto Lumiose
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Teraźniejsza lokalizacja Z Clemontem
Ani650MS
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Chespin Clemonta (jap. シトロンのハリマロン Citron's Harimaron ) - Clemont dostał go od Profesora Sycamore. Jest to już szósty pokemon Clemonta.

HistoriaEdytuj

Clemont and Chespin

Clemont i Chespin

Chespin zadebiutował w XY010, gdzie Ash i jego przyjaciele odkryli go chowającego się w trawie i jedzącego makaroniki. Clemont próbował się z nim zaprzyjaźnić, ale Chespin ukuł go jednym ze swoich ostrzy i uciekł z makaronikami w łapkach. Później pomagał znaleść Prof. Sycamore porwanego przez Zespół R, za pomocą śladom makaroników zostawionym przez Dedenne. Tam Chespin próbował ukraść Makaroniki Jessie, które leżały na stole, przez co razem z Ashem i Clemontem zostali zdemaskowani.

Po tym, jak Zespół R użył Mega Mega Mega Mecha Meowtha, Clemont uratował Chespina przed przygnieceniem przez Mega Mega Mega Mecha Meowtha, co spowodowało większą więź Clemonta z Chespinem. Chespin pomógł zatrzymać maszynę Zespołu R, poprzez odłączenie jej od prądu, czyli od źródła zasilania Mega Mega Mega Mecha Meowtha, co przerwało ich walkę. Nie mając wyboru, Clemont i Chespin walczyli z Mecha Meowthem, ale niestety wszystkie ataki Chespina nie działały na maszynę. Nawet wtedy, gdy złaczył się z Pikachu, nie zrobili żadnej szkody. Jednak Maska Blazikena i jego Blaziken uratowali bochaterów poprzez Miotacz Płomieni Blazikena, pozwalając Chespinowi i Pikachu, aby zakończyć bitwę wysyłając Zespół R w powietrze.

Później Chespin ujawnił, że chce dołączyć do zespołu Clemonta. Clemont zaakceptował propozycję Chespina i dął mu Poke Ball, a ten nacisnął go i został złapany.

Osobowość i cechyEdytuj

Chespin jest żarłocznym Pokémonem, ponieważ często je, a jego najlepszymi smakołykami są makaroniki. W rezultacie, Chespin jak otrzymuje jedzenie, nie chce go nikomu oddać. Pomimo żarłocznych cech, jest bardzo odważny, aby zakraść się do siedziby Zespołu R i pokonać go. Wykazano także, że jest bardzo zdeterminowany, kiedy to wielokrotnie próbował uderzyć Mega Mega Mega Mecha Meowtha, pomimo jego wysiłków i niepowodzenia.

Znane atakiEdytuj

Clemont Chespin Vine Whip
Używając Dzikich Pnączy
Atak Pierwsze użycie
Igło Strzał XY010
Akcja XY010
Dzikie Pnącze XY011
oznacza ostatnio używane ataki chyba, że wszystkie pasują do tego kryterium.

CiekawostkiEdytuj

  • Chespin jest pierwszym trawiastym starterem należącym do innego głównego bohatera niż Ash.

Pokémony Clemonta
W rotacji:
Ani659MS Bunnelby 
Ani650MS Chespin 
Dla Bonnie:
Ani702MS Dedenne 
W sali:
081MS Magnemite 
082MS Magneton 
695MS Heliolisk 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki