FANDOM

Clemont
シトロン Citron
Clemont anime artwork.png
Artwork Clemonta z serii XY
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Blond
Miasto Miasto Lumiose
Region Kalos
Krewni Bonnie (Siostra)
Odpowiednik w grach Clemont
Debiut w anime Kalos, Where Dreams and Adventures Begin!
Angielski głos
Japoński głos Yuuki Kaji

Clemont - Trener pokemon z Kalos oraz obecny towarzysz Asha w jego podróży.

HistoriaEdytuj

Mówiono o Clemoncie, że jest geniuszem, gdy przeszedł na elektryczny typ. Przed serią XY, Clemont stał się liderem Sali Miasta Lumiose, aby dowiedzieć się więcej o elektrycznych pokemonach. Jednak okazało się, że jest lider nie miał czasu zajmywać się salą, ponieważ tworzył wynalazki, więc stworzył Citroida, lidera "robota", aby zajmował się salą za niego, gdy Clemont był zajęty. Citroid był zaprogramowany na trudnego przeciwnika i miał odrzucać trenerów, którzy nie mieli przynajmniej czterech odznak. Okazało się to błędem, gdyż Citroid stał się brutalnym trenerem i raził prądem trenerów, którego prace było odrzucanie (lub, jak się później okazało, kiedy trener z nim przegrał). Samego Clemonta uznał za odrzuconego przeciwnika, po nieważ nie miał odznak. Clemont próbował ustawić Citroida na "tryb rozpoznawania mistrzów", nie mógł go zaprogramować, ponieważ nie miał zarejestrowanego hasła, i spodziewał się, że zostanie odsunięty od sali i odcięty od swojego Pokemona. W końcu odważył się, aby ponownie spotkać się z Citroidem.

W Kalos, Where Dreams and Adventures Begin!, po raz pierwszy widziano Clemonta oraz jego siostrę Bonnie, po wyrzuceniu z Sali Miasta Lumiose. Oboje stali obok Wieża Pryzmatyczna kiedy patrzyli na Asha, który próbował wejść do środka. Ash został wyrzucony z budynku przez Citroida, ponieważ nie miał czterech odznak. Na szczęście Clemont ratuje Asha, a Bonnie Pikachu. Po przedstawieniu się, Ash wyzwał Clemonta na bitwę, którą trener przyjął. Clemont wystawił Bunnelby w walce z Pikachu Asha. Przyznaje, że niedawno co złapał Bunnelby, ale króliczek okazał się bardzo zdolnym wojownikiem i udało mu się uniknąć wiele ataków Pikachu.

Walka została przerwana przez Zespół R, którzy mieli cel skradzenia Pikachu i Bunnelby. Wraz z Ashem i dzikim Froakie uratowali pokemony, a balon Zespołu R wybuchnął. Jednak Froakie został ranny po bitwie i upadł, więc Clemont zaproponował pójście do Laboratorium Profesora Sycamore. Clemont pozostaje w tyle, gdyż został zmuszony do trzymania plecaków wszystkich bohaterów.

W Lumiose CIty Pursuit!, Clemont pomógł Ashowi uspokoić wściekłego Garchompa używając swojej "Ręki Aipom z Gadżetów Clemonta". by włamać się do Wieży Pryzmatycznej. Nie był w stanie iść dalej, ponieważ część wieży rozpadła się przed nim i Bonnie, ale Ashowi udało się przejść i uratować Garchompa.

W A Battle of Aerial Mobility! , Clemont i Bonnie oficjalnie postanowili towarzyszyć Ashowi w jego podróży przez Kalos. W całym odcinku, Clemont wyrażał podziw dla Asha i szacunek dla niego jako trener. Później w odcinku, Clemont pokazał inny z jego wynalazków, gramofon, który wydał z siebie dźwięk o wysokiej częstotliwości, aby przyciągnąć ptaka Pokémon. Niestety, maszyna tylko przyciąga Beedrille zanim całkowicie eksploduje. Choć to spowodowało problemy grupy, Ash powiedział, że maszyna była niesamowitym wynalazkiem, a Clemont stał się zachwycony i dumny.

W XY004, on i inni napotkali Dedenne, którą spotkali w poprzednim odcinku. Clemont użył Bunnelby, żeby ten śledził Dedenne, by mógł ją złapać dla Bonnie, ale Dedenne zagubiła się z Pikachu. Po tym jak Dedenne i Pikachu ciekali za Zespołem R, spotkali naszą paczkę, ale niestety Dedenne upadł z wyczerpania. Korzystając z jednego ze swoich "Gadżetów Clemonta", Clemont naładował Dedenne pomimo, że maszyna wysadziła się zaraz po naładowaniu pokemona. Kiedy Zespół R zaatakował grupę, Clemont użył Dedenne razem z Pikachu by pokonali Zespół R i wysadzili ich przez wysokie napięcie. Potem złapał Dedenne i dał Bonnie, żeby ta trzymała go w swoim plecaku.

W XY005, grupa przybyła do Miasta Santalune, gdzie spotkali się z Violą, liderką Sali Miasta Santalune. Clemont i Bonnie zapoznali się także z siostrą Violi, Alexą, którą Ash dobrze znał już z podróży po Wyspach Decolore. Podczas podróży do sali, Bonnie zapytała Violę, czy poślubi Clemonta i bedzie się wstydzić, że trzyma go za "rączkę Aipom z gadżetów Clemonta". On, Bonnie i Alexa obserwowali bitwę Asha z Violą. Jak Ash przywołał Flechlinga, Serena, dziewczyna, którą Ash znał z dzieciństwa, weszła do siłowni i usiadła obok kibicujących Ashowi. Ash niestety przegrał bitwę, ponieważ doszedł do niej nie prawidłowo. Clemont, Bonnie i Serena obserwowali następnie trening Asha z Alexą.

Później, Clemont pomógł w treningu Asha za pomocą "Gadżetów Clemonta", czyli armaty, który wystrzeliwała sztuczne sieci, takie jak Klejąca Sieć Surskita Violi, który tak właśnie skleił do ściany Fletchlinga a potem bezbronnego pokonał. Niestety, kiedy przekręcił pokrętło na maksymane ustawienie, maszyna uszkodziła się i eksplodowała, więc to nieszczęście nie inspirowało Asha by korzystać z Elektro Kuli by zapobiec przed Pyłkiem Nasennym Vivilliona Violi. Po zakończeniu treningu, zdał sobie sprawę, że Bonnie zasnęła i postanowił umieścić ją na łóżku. Następnego dnia, Bonnie, Serena i Alexa wiwatowali Ashowi podczas jego rewanżu, żeby zwyciężył z Violą, co udało mu się.

W XY009, ojciec Clemonta, był zły na dzieci,ponieważ Clemont i Bonnie nic nie mówili o wyurzuceniu z sali przez Citroida i rzucił salę by podróżować z Sereną i Ashem. Widząc, że nie ma sensu dłużej ukrywać, Clemont powiedział Ashowi i Serenie o tym, jak został odsunięty od stanowiska przez Citroida. Po obejrzeniu obrażeń przez "dziwnego robota", Clemont pomyślał na wyzwaniu go na bitwę o salę, choć nie miał pojęcia, co było kodem bezpieczeństwa w jego mechanizmie. Zmuszony był walczyć z jego Magnemitem i Magnetonem, które zostały używane do patrolowania sali przez Citroida, ale w końcu dostał się do pola bitwy. Chociaż Clemont wreszcie zrozumiał, co było kodem bezpieczeństwa, został zmuszony do walki z Helioliskiem, własnym Pokémonem, który był pod kontrolą Citroida. Clemont użył Bunnelby i ostatecznie pokonuje Citroida, zyskując z powrotem tytuł Lidera Sali. Clemont następnie postanowił całkowicie przeprogramować Citroida. Tej nocy, Clemont zgodził się na walkę Asha o odznakę, ale tylko wtedy, gdy zdobędzie cztery odznaki.

PokemonyEdytuj

Przy sobieEdytuj

Clemont Bunnelby.png
Bunnelby
Clemont Chespin.png
Chespin
laxeri

Złapane dla BonnieEdytuj

Clemont Dedenne.png
Dedenne

W saliEdytuj

Clemonta's Magnemite
Magnemite
Magnemite pozostał u Citroid, kiedy Clemont został wygnany z sali. Citroid kazał Magnemite'owi patrolować salę. Clemont przywitał Magnemite po powrocie, a ten się ucieszył, ​​ale potem przypomniał sobie swoje rozkazy i zaatakował go Elektrowstrząsem. Skończył atakować, gdy Froakie pokonał go za pomocą Frubble'i

Znane ataki Magnemite'a to Elektrowstrząs

Debiut XY009
Clemonta's Magneton
Magneton
Magneton jest jednym z pokemonów Clemonta, który patrolował salę, gdy Citroid go kontrolował. Po ataku na grupę poprzez Metaliczny Dźwięk, walczył z Fennekinem. Łatwo uniknął Żaru Fennekina przez rozdzielenie się na trzy części, ale został pokonany przez Froakie'go.

Znane ataki Magnetona to Metaliczny Dżwięk i Elektrowstrząs.

Debiut XY009

Clemonta's Heliolisk
Heliolisk
Clemont pożyczył Helioliska Citroidowi, gdy zostawił salę dla niego. Kiedy Clemont wrócił i wyzwał Citroida na walkę o siłowne, Citroid użył Helioliska podzas bitwy. Helolisk przegrał z Bunnelby.

Znane ataki Helioliska to Piorun, Smoczy Ogon, Buldożer i Paraboliczny Promień

Debiut XY009

Więcej z Fandomu

Losowa wiki