FANDOM

Dedenne Clemonta
シトロンのデデンネ Citron Dedenne
Bag Poké Ball Sprite
Clemont Dedenne
Dedenne
Debiut w odcinku A Battle of Aerial Mobility!
Złapany w odcinku XY004
Miejsce złapania Droga 4
Płeć Nieznana
Zdolność nieznana
Teraźniejsza lokalizacja Z Bonnie
Ani702MS
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Dedenne Clemonta (jap. シトロンのデデンネ Citron Dedenne ) - to pierwszy Pokemon Clemonta złapany podczas jego podróży przez Kalos, ale piąty ogółem. Złapał go dla Bonnie, ponieważ ta chciała się nim opiekować, a nie ma jeszcze 10 lat.

HistoriaEdytuj

Clemont and Dedenne

Clemont i Dedenne

Ash, Clemont i Bonnie pierwszy raz spotkali Dedenne podczas podróży do Miasta Santalune. Bonnie była chętna do opieki słodkim Pokémonem i zapytała Clemonta czy złapie go i odda jej, gdy będzie na tyle duża, żeby zostać trenerką pokemon. Clemont zgodził się, a Ash pomógł jej, jednak Dedenne uciekł z płaczem kiedy dziki Fletchilng ukradł mu jedzenie. Po tym, jak Fletchling został złapany przez Asha, Dedenne ostatni raz się pijawił, jak oglądał bohaterów opuszczających miejsce.

Wkrótce potem, Dedenne powrócił do grupy i ukradł im trochę jedzenia. Spowodowało to oddzielenie Dedenne i Pikachu od grupy. Dwójka pokemonów zaprzyjaźniła się i udało im się uratować przed Zespołem R. Po dotarciu do grupy i pokonaniu Zespołu R, Clemont złapał Dedenne, a następnie przywołał go i schował pokeball, by Bonnie trzymała go w swoim plecaku. W XY011 , kiedyś jego zdolność do wykrywania energii elektrycznej z Pikachu go znaleźć, Froakie , Fennekin i Chespin gdy cztery zostały oddzielone od swoich trenerów.

Osobowość i cechyEdytuj

Bonnie and Dedenne

Bonnie opiekuje się Dedenne

W swoim debiucie Dedenne pokazuje, że jest żarłocznym pokemonem. w XY004 Dedenne była w stanie walczyć z Pikachu o jedną jagódkę. Dedenne jest również nieśmiała, gdyż w A Battle of Aerial Mobility! została odstraszona przez Fletchlinga. Dedenne jest też bardzo skłonna do spania w najbardziej nieodpowiednich momentach, np. gdy spała w trakcie ataków Zespołu R w XY008 i XY010.

Znane atakiEdytuj

Clemont Dedenne Thunder Shock
Używając Elektroszoku
Atak Pierwsze użycie
Akcja XY004
Pieszczenie XY004
Elektroszok XY004
oznacza ostatnio używane ataki chyba, że wszystkie pasują do tego kryterium.

Pokémony Clemonta
W rotacji:
Ani659MS Bunnelby 
Ani650MS Chespin 
Dla Bonnie:
Ani702MS Dedenne 
W sali:
081MS Magnemite 
082MS Magneton 
695MS Heliolisk 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki