FANDOM

Fennekin Sereny
セレナのフォッコ Serena's Fokko
Bag Poké Ball Sprite
Serena Fennekin
Fennekin
Debiut w odcinku A Battle of Aerial Mobility!
Złapany w odcinku XY004
Miejsce złapania Miasto Lumiose
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Teraźniejsza lokalizacja Z Sereną
Ani653MS
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Fennekin Sereny (jap. セレナのフォッコ Serena's Fokko ) - pierwszy pokemon Sereny.

HistoriaEdytuj

Serena and Fennekin

Serena i Fennekin

Fennekin pierwszy raz pojawił się w A Battle of Aerial Mobility! jako jeden z starterów Pokémon dla nowych trenerów u Prof. Sycamore. W XY004, Serena wybrała Fennekin jako jej startera Pokémon . Później w tym samym odcinku, Fennekin odganiał dzikie Vespiqueny Żarem, by chronić Serenę , wykazując odwagę i opiekę dla swojego trenera.

W XY005, Fennekin obudził się z Sereną w Centrum Pokémon i cieszył się z nią dużym śniadaniem. Fennekin naśladował czyności Sereny podczas śniadania, takie jak rozciąganie w tym samym czasie. Później w tym samym odcinku, został pokazany Ashowi, Pikachu, Clemontowi i Bonnie, po czym przywitał ich radośnie.

W XY007, Fennekin odbył swoją pierwszą walkę, w której zawalczył przeciwko Zespołowi R. Używał Żaru by ich przegonić.

W XY008, Serena postanowiła odwiedzić "Stylistów Pokemon", gdzie mogłaby się nauczyć się czegoś nowego. Niestety, "Styliśtami Pokemon" okazał się Zespół R, którzy jako Styliści kadli pokemony innym trenerom. Kiedy Serena zobaczyła że "Styliści pokemon" kradną jej Fennekina, rzuciła się do ratowania swojego pokemona, w czym pomogli jej Ash, Pikachu, Jessica i jej Furfrou.

W XY009, Fennekin został wysłany do walki z Magnetonem Clemonta który patrolował salę i został pod opieką Citroida, robota, który otrzymał Salę Miasta Lumiose od Clemonta. Jednak Magneton uniknął ataku Żaru, rozdzielając się na trzy części, jednak grupa została uratowana przez Asha, Pikachu i Froakie'go.

Osobowość i cechyEdytuj

Fennekin okazał się przywiązany do swojego trenera. W XY005, naśladował Serenę, kiedy się rozciągała przy śniadaniu. W XY011, stał zdenerwowany, bo jego ogon był zaniedbany, a później stał się bardzo zadowolony, ponieważ Froakie oczyścił jego ogon, w trosce o jego wygląd.

Znane atakiEdytuj

Serena Fennekin Ember
Używając Żaru
Atak Pierwsze użycie
Żar XY004
oznacza ostatnio używane ataki chyba, że wszystkie pasują do tego kryterium.

Pokémony Sereny
Przy sobie:
Ani653MS Fennekin 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki