FANDOM

Oshawott Asha
サトシのミジュマル Satoshi's Mijumaru
Bag Poké Ball Sprite
Ash Oshawott
Oshawott
Debiut w odcinku W cieniu Zekroma!
Złapany w odcinku Sandile w natarciu!
Miejsce złapania Droga 1
Płeć Samiec
Zdolność
Teraźniejsza lokalizacja W obiegu
Ani501MS
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Oshawott - 2 złapany pokemon Asha Ketchuma w Unova.

HistoriaEdytuj

Juniper Oshawott

Debiut Oshawotta

Oshawott pierwotnie należał do prof Juniper, jako jeden z trzech starterów, do wyboru dla trenera. Ash myślał, że jest uroczy, kiedy został pokazany w W cieniu Zekroma! , podczas gdy Trip musiał wybrać swojego startera. Następnie został wstrząśnięty, podczas kiedy Trip wybrał Snivy. Wkrótce potem zaczął mu się podobać Ash, więc kiedy wyszedł z laboratorium, on poszedł za nim.

Oshawott ponownie pojawił się w Nadchodzą Iris i Axew! i użył muszelki. by ratować Pikachu Asha i Axew Iris z rąk Zespołu R. Później walczył krótko z Wobatem Jesise, a potem Trio R uciekło.

Ostatecznie Oshawott wyraził zainteresowanie podróżą z Ashem i przekonał go, aby zabrał go ze sobą w Sandile w natarciu! . Ash zorientował się, że Oshawott należy do Profesor Juniper, gdy nie udało mu się uchwycić go w swoim Poke Ballu i musiał uzyskać zgodę od Prof. Juniper, aby umożliwić Oshawottowi podróżowanie z nim i poprosić o jego Poke Ball. Pozwoliła Oshawottowi podróżować z Ashem, ale Oshawott zniknął gdy Ash chciał go powrócić do Poke Balla. Później odnajduje go, gdy Oshawott leżał w SPA, a potem powraca go do Poke Balla.

Oshawott następnie wykorzystany był walce Asha przeciwko Cilanowi, w sali Striaton. Walczzył z Pansage w Trzech Liderów, potrójne problemy!. Niedoświadczony Oshawott, był powolny i niezdarny, przez co był w niekożystnej sytuacji. Jednak dzięki szybkiemu myśleniu Asha, udało im się wrównać szanse, gdy Oshawott udało się odbić Nasienny Pocisk i Solarny Promień jego muszelką w Potęga snów!. W tym decydującym meczu o Odznakę Tria , następnie użył ataku Ostrą Muszlą, by pokonać Pansage'a Cilana, zdobywając dla Asha zwycięstwo.

Oshawott objawił się samcem, gdzie walczył z dziką ksamiczką Snivy , która była złapana przez Asha w Snivy, która nie chciała dać się złapać! . Stał się zauroczony, gdy Snivy użyła Przyciągania i ostatecznie został powrócony.

Ash and Oshawott

Ash i Oshawott

W Starcie rywali w Klubie Bitew!, był używany do walki z Tripem i jego Tranquillem. Został pokonany przez dwa Szybkie Ataki i silny Powietrnzny As, z powodu zdolności Super Szczęścia, która zwiększyła szansę Tranquilla na zadanie krytycznych obrażeń.

W Bitwa według Lenory!, walczył z Lenorą i jej Watchogiem, gdy jej Lillipup przywołał go Rykiem na pole bitwy, ku jego zdziwieniu. Pomimo dobrej walki i wykorzystywaniu muszelki jako tarczy, znów został pokonany przez potężny Piorun, po wykopaniu muszelki. W Rewanż w Sali Nacrene!, Oshawott trenował z Ashem w Klubie Bitew, by zwiększyć swoją szybkość i siłę. Był szkolony w basenie, a gdy Axew i Iris zrobili problemy techniczne, Oshawott nauczył się Strumienia Wody, ale miał problemy z trafieniem do celu. Walczył ponownie z Watchogiem Lenory, gdy Herdier użył Ryku. Nadal pokazywał pewne trudności z Strumieniem Wody, ale udało mu się trafić Watchoga w swojej trzeciej próbie. Niestety, on również dostał wiele szkód przez Piorun i Zły Wygląd, przez co pokemony zremisowały, pozostawiając Tepiga do walki z Herdierem.

W Zniewalająca Emolga!, Oshawott zakochał się w dzikiej Emoldze. Kiedy ta użyła Przyciągania na Minccino Bianci, Oshawott dobrowolnie skoczył na drodze ataku, aby mógł oberwać zamiast Minccino. Później zdecydował się walczyć ze Swoobatami, dla obrony Emolgi. Jednak wkrótce został pokonany przez potężny Elektro Promień. W obu przypadkach, Ash był zmuszony powrócić Oshawotta do Poke Balla. Później w Emolga i nowa Elektro Zmiana! mężnie ochronił Emolgę i Axewa przed dzikim Watchogami i przywrócił każdemu jabłko, jednak dziki Simisear znokautował go.

Oshawott no scalchop

Oshawott bez swojej muszelki

W Zaginiona muszelka Oshawotta! Oshawott walczył przeciwko Zebstrika StephanaBlitzle'owi Stephana, gdzie jego muszelka została wyrwana z rąk i wyrzucona daleko. Przerażony Oshawott pobiegł za nią, ale niestety, nie mógł jej znaleźć. Po wielu nieudanych zastępczych muszelkach, Dwebble Cilana wykonał nową muszelkę z pobliskiej skału, ale okazała się zbyt duża i zbyt ciężki dla Oshawotta. Ash następnie szkolił go, dając Oshawott siłę, by unieść nową muszelkę. Niestety, skończyło się na zniszczeniu jej podczas rewanżu Blitzle, ale Oshawott okazał się o wiele szybszy, ponieważ wszystkie szkolenia, dały mu większe szanse wygranej bez muszelki. Wkrótce pokonał Blitzle'a Strumieniem Wody. Po bitwie, Axew znalazł muszelkę w lesie i zguba wróciła do Oshawotta.

W Trzecia bitwa Asha i Tripa!, Ash użył Oshawotta do bitwy z Timburem Tripa. Ash kazał Oshawottowi użyć Strumienia Wody, który ponownie wymknął się z pod kontroli. Kiedy Oshawott próbował użyć go ponownie, a Trip zrobił mu zdjęcia. Trip pokazał Ashowi zdjęcia twarzy Oshawotta, co ujawniło, że Oshawott ma zamknięte oczy, gdy używa tego ataku. Trip zasugerował, że właśnie dlatego Oshawott miał tak wiele problemów przy kontrolowaniu Strumienia Wody. Bitwa została wznowiona, jednocześnie dwa Pokémony użyli ich "broni", ale to Oshawott wygrał starcie. Po poradzie Tripa, Ash zaczoł szkolić Oshawotta, by otworzył oczy pod wodą w Pokonać strach z otwartymi oczami!. Oshawott był wrogiem dla dzikich Tympole, którzy zaatakowali go, gdy jego oczy były zamknięte, w końcu, Oshawott otworzył oczy i wystraszył się Tympole. Później, gdy walczył z Palpitoadem, Oshawott użył perfekcyjnie Strumienia Wody, pokonując go i umożliwiając Ashowi go złapać.

Z W imię braterskiej miłości!, Oshawott był używany w walce z Pansearem Chili'ego. Po tym, jak Oshawott był ochotnikiem do walki z Pansearem, Ash postanowił, że to był dobry pomysł, i bitwa się rozpoczęła. Chociaż Oshawott walczył dobrze, uderzając Panseara z kilku potężnych Ostrych Muszli , Pansear okazał się zbyt silny i pokonał Oshawotta z nowo nauczonym Słonecznym Promieniem.

W Bitwa z Królem Kopalń!, Oshawott był wykorzystany w walce z Clayem jako pierwszy z pokemonów Asha, sgdzie walczył z jego Krokorokiem, mając przewagę typu. Jednak Oshawottowi uniemożliwiono wykorzystywanie swoich wodnych ataków, przez burzę Piaskową Krokoroka, a dodatkowo, piaske wpadł do oczu Oshawotta i ten nic nie widział. Ash był w stanie uzyskać szanse Oshawotta, przez kręcenie się wokół i używanie Armatki Wodnej, które zatrzymało Burzę Piaskową,a Oshawottowi powrócił wzrok. Z odzyskaną dokładnością, Oshawott był w stanie pokonać Krokoroka. Następnie walczył z Palpitoadem Clya, gdzie jego Armatka Wodna była słabsza z porównaniem do Hydro Pompy Palpitoada, przez co Oshawott został wbity w ścianę. Następnie Oshawott jego muszelka została potrącona przez Bombę Błotną, co go rozproszyło. Następnie oberwał Łamaczem Murów i został pokonany.

Dawn Piplup and Ash Oshawott

Oshawott i jego rywal - Piplup

W W imię miłości Meloetty!, gdy poznał Meloettę, od razu zakochał się w niej. Za prośbą Asha, czuwał nad nią, a Ash i Pikachu poszli nad rzekę, aby uzyskać więcej lodu. Znikąd, Emolga, która niosła Oran Berry dla Meloetty, rozbiła się o Oshawotta i dwójka rozpoczęła walkę. Uspukoili się, gdy Ash wrócił i Meloetta zacząęła śpiewać. Następnie w Piplup, Pansage i zaskakujące spotkanie!, zakochał się w Buneary Dawn , ale szybko zapomniał o niej, kiedy objęła Pikachu i gdy pojawiła się Meloetta. Kiedy Piplup Dawn zobaczył Meloettaę, zakochał się tak jak jak Oshawott miał przed nim. Dlatego więc, Oshawott zaatakował go Strumieniem Wody, zaczynając rywalizację. W następnym odcinku, gdy gang były otoczony przez Onixy i Meloetta się przestraszyła, zarówno on, jak i Piplup bohatersko walczył z Onixem. Ostatecznie, gdy Onixy były już nie o pokonania, oshawott nauczył się Hydro pompy i pokonał je. W Żegnaj, Pucharze Juniorów - Witaj Przygodo! , gdy Piplup i Dawn wyjeżdżali do Johto, ich pogarda szybko zamieniła się w smutki i licytowanie się łzami podczas pozegnania.

W Meloetta I Zatopiona Świątynia!' , Oshawott trenował z Pansage, co zainspirowało Meloettę. Po jej transormacji w formę piruetu, nalegała, że może trenować z Ashem i Oshawottem. Jednak niechętny do walki z obiektem swoich uczuć, Oshawott odmówił walki. W Walka o przetrwanie Unovy!, Oshawott licytował się łzami i ostateczne pożegnał się z Meloettą, przy komfortowej pomocy Pikachu.

W Cameron's Secret Weapon!, Ash użył Oshawotta jako drugiego Pokémona w jego z Cameronem i Hydreigonem w Konferencji Vertress . Mimo zauważalną różnicy wielkości, Oshawott okazał się uzasadnionym przeciwnikiem dla Brutalnego Pokémona, od razu strzelając silnym Strumieniem Wody. Jednak Hydreigon był w stanie uniknąć następującej Ostrej Muszli przed trafieniem Pulsem Smoka. Oshawott trafił jego inną Ostrą Muszlą, która ostatecznie trafiła w jedną z głów Hydreigona na łapach. KKiedy Hydreigon zbierał siły po ostatnim trafieniu Oshawott użył Hydro Pompy, która strzeliła bezpośrednie w Pokemona. Hydreigon następnie wystrzelił Potrójny Atak, który Oshawott nie był w stanie zablokować, biorąc więcej szkód. Oshawott zaatakował Akcją, ale jego trzecia próba Ostra Muszlą, przeciwdziała Potrójnemu Atakowi Hydreigona, ale ten użył Pędu Smoka, ostatecznie pokonując Poke Wydrę.

W There's a New Gym Leader in Town!, Oshawott zgłosił się do bitwy z Herdierem Cherena. Atak Oshawotta Hydro Pompą, został łatwo uniknięty przez jego przeciwnika i jego Akcja została obezwładniona przez Usunięcie. Choć Oshawott był w stanie zablokować Elektro Kieł Ostrą Muszlą, Cheren i Herdier byli w stanie go przechytrzyć i wybili mu jego muszelkę, rozpraszajac go, zanim został trafiony przez super skuteczny Elektro Kieł, który go znokautował.

Znane atakiEdytuj

Ash Oshawott Hydro Pump
Używając Hydro Pompy
Atak Pierwsze użycie
Armatka Wodna Nadchodzą Iris i Axew!
Akcja   Trzech Liderów, potrójne problemy!
Ostra Muszla   Potęga snów!
Strumień Wody   Rewanż w Sali Nacrene!
Hydro Pompa   Wyprawa na Wyspę Onixów!
oznacza ostatnio używane ataki chyba, że wszystkie pasują do tego kryterium.

Pokémony Asha
W rotacji:
Ani025MS Pikachu 
Ani656MS Froakie 
Ani661MS Fletchling 
Ani701MS Hawlucha 
U Oaka:
001MS Bulbasaur 
006MS Charizard 
099MS Kingler 
089MS Muk 
128MS Tauros * 
143MS Snorlax 
214MS Heracross 
153MS Bayleef 
156MS Quilava 
158MS Totodile 
164sMS Noctowl ShinyBWStar
232MS Donphan 
277MS Swellow 
254MS Sceptile 
341MS Corphish 
324MS Torkoal 
362MS Glalie 
398MS Staraptor 
389MS Torterra 
392MS Infernape 
418MS Buizel 
472MS Gliscor 
443MS Gible 
521FMS Unfezant 
501MS Oshawott 
499MS Pignite 
495MS Snivy 
559MS Scraggy 
542MS Leavanny 
536MS Palpitoad 
525MS Boldore 
553MS Krookodile 
Na treningu:
007MS Squirtle 
057MS Primeape 
Wypuszczone:
012MS Butterfree 
018MS Pidgeot 
131MS Lapras 
Wymienione:
020MS Raticate 
190MS Aipom 
Podarowane:
015MS Beedrill 
Nie złapane:
093MS Haunter 
246MS Larvitar 
Tymczasowo:
078MS Rapidash 
137MS Porygon 
110MS Weezing 
052MS Meowth 
024MS Arbok 
163MS Hoothoot 
120MS Staryu 
054MS Psyduck 
119MS Seaking 
271MS Lombre 
106MS Hitmonlee 
026MS Raichu 
325MS Spoink 
458MS Mantyke 
546MS Cottonee 
393MS Piplup 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki