FANDOM

PomocChatAktywnośćLosowa stronaNowe grafikiForum
Wiki.png

Witaj na Pikapedia Wiki

Pikapedia Wiki to wiki na wybrany przez Ciebie temat, którą każdy może edytować.
Aktualnie mamy 130 artykułów oraz 682 przesłanych plików.

Wiki.png
Inne

Najnowszy odcinek!
XY016.png
Dedenne is Pichu, Pichu is Dedenne...!?
Premiera nowego odcinka w Japonii odbędzie się 13 lutego 2014!
XY001.png
Kalos, Where Dreams and Adventures Begin!
Premiera nowego odcinka w Polsce odbędzie się 2014!
Pikapedia
Pikapedia to wiki o rzeczach, które są związane z pokemonami, np. Anime, gry i inne.Pokemonem który reklamuje tą wiki Pikachu.Z tąd ta nazwa - PIKAwiki.Gdy jeszcze nie wiecie co robić w tej wiki (Jeszcze nie powiedziałem ^^ - Robimy strony o anime, grach pokemon), zapytajcie się o to aktywnego pracownika.
Jak pomóc?

Pomóż nam i spróbuj rozbudować tę wiki.

Możesz także pomóc rozbudować tę wiki poprzez rozbudowywanie zalążków artykułów.

Newsy ze świata POKEMON
Newsy z wszystkich zakątków świata pokemon!Nowe Newsy w czasie nowych newsów!
Nowości z X/Y!
Kalos.png
14 maja 2013 roku, zostały objawione kolejne informacje na tem gier X/Y! Region, po którym będziemy podróżować nazywa się Kalos. Został też ujawniony nowy wygląd Pokedexa. Objawione zostały też 4 nowe pokemony, zwane Pancham (walczący), Gogoat (trawiasty), Fletchling (normalny/latający) i Helioptile (normalny/elektryczny). Zostały też ujawnione wyglądy boxartów gier X/Y! Wiecej newsów już wkrótce!
Gry X/Y!
Informacja 2.jpg
8 stycznia, podczas emisji segmentu Pokemon Direct, ujawniono, że już niedługo (w pażdzierniku 2013), wydane zostaną gry nowej (VI) generacji!! Będzie ich ponad 700 sztuk! A do tego, gra będzie dostępna tlyko do emulatora 3DS. Nowe pokemony to : - trawiasty Chespin (wiewiórka ziemna), - ognisty Fennekin (Fenek) i - wodny froakie (żaba). Razem z nimi, zotały ujawnione też dwie legendy, które będą maskotkami gier. Xerneas, który ma rogi kształcie X, oraz Yveltal, pokemon w kształcie Y! Więcej informacji, już niedługo!
Gala komercyjna Plasma wydana
Informacja 1.jpg
Gala handlowa Plasma została wydana. Karty Plasma: Beheeyem, Amoongus i Infernape zostały ujawnione. Fregaty Plasmowe, Monferno, Golbat, Zubat, Rotom, Druddigon i Scrafty również zostały ujawnione. Gala Plasma zostanie wydana 14 września 2012.
Ostatnie zmiany

Więcej z Fandomu

Losowa wiki