FANDOM

Serena
セレナ Serena
Selena anime artwork
Artwork Sereny z serii XY
Płeć Kobieta
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów jasny Brąz
Miasto Miasteczko Vaniville
Region Kalos
Krewni Grace (Mama)
Odpowiednik w grach Serena
Debiut w anime Kalos, Where Dreams and Adventures Begin!
Angielski głos
Japoński głos Mayuki Makiguchi

Serena - To dziewczyna z regionu Kalos. Jest towarzyszką Asha.

HistoriaEdytuj

Serena została wysłana do Kanto, wbrew jej woli, aby wziąć udział w Letnim Obozie Pokemon, którego gospodarzem był Profesor Oak. Pewnego dnia, podczas obozu, zgubiła się w pobliskim lesie i została wystraszona przez Poliwaga, upadła i zabolało ją kolano. Wtedy poznała Asha Ketchuma, który szukał tego samego Poliwaga i wtedy poznał Serenę. Zauważając jej kontuzję kolana, wyciągnął chusteczkę i owinął ją wokół jej zranionego kolana, mówiąc, że to jest znak szczęścia i że ból odejdzie. Jednak, gdy kolano Sereny nadal boli, Ash poradził jej, aby nie dała się do końca i pomógł jej przejść przez las. Potem wróciła do Kalos, przynosząc chusteczkę i pamięć o spotkaniu z Ashem.

Serena po raz pierwszy pojawiła się na ekranie w Kalos, Where Dreams and Adventures Begin!, gdzie została przymusowo obudzona przez Fletchlinga jej mamy. W Lumiose City Pursuit! po zachęcie matki ćwiczyła na wyścigi z Rhyhornem mamy. Jednak próby Sereny w kontrolowaniu Rhyhorna matki zakończyły się upadkiem na ziemię.

Później tego wieczoru, Serena skarżyła się na trening z zadrapaniami na twarzy. Potem usiadła, by obejrzeć reportaż na temat incydentu, który wystąpił w Mieście Lumiose. Na ekranie zobaczyła Asha próbującego uspokoić wściekłego Garchompa na Wieży Pryzmatycznej i uznała że Ash to chłopiec, którego spotkała na Letnim Obozie Pokemon. Następnego dnia, podczas karmienia Rhyhorna, Serena pomyślała, że coś ciekawego się wydarzy i spotka Asha.

Rozpoczęła swoją podróż Pokémon w A Battle of Aerial Mobility!, gdzie wyruszyła do laboratorium Prof. Sycamore w Mieście Lumiose. Natychmiast po przybyciu, Serena zapytała profesora o chłopca w telewizji i ten potwierdził, że to rzeczywiście Ash Ketchum. Jednak Serena się rozczarowała, ponieważ Ash opuścił już Miasto Lumiose poprzedniego dnia. Serena wiedziała już, jakiego startera wybrać.

W XY004, Serena wybrała Fennekina, otrzymała Pokedex i rozpoczęła swoją podróż. Później tego samego dnia, nadal podróżowała z Fennekin po lesie, ale nie chciała rozbić obozu na noc po obejrzeniu niektórych dzikich Venipede'ów. Została zaatakowana przez dzikie Vespiqueny, ale Fennekin uratowała ją odganiając Vespiqueny Żarem. Potem Serena spotkała Siostrę Joy, która powiedziała jej, gdzie znajduje się najbliższe Centrum Pokemon.

W XY005, w końcu doszła do Miasta Santalune i znalazła Asha podczas jego walki w sali z Violą. Później podeszła do niego, Clemonta i Bonnie, razem z jego plecakiem, który zostawił w sali. Pod koniec odcinka, pyta Asha czy pamięta ją, ale chwilę później odcinek się kończy.

W XY006, powiedziała, że pierwszy raz spotkali się na Letnim Obozie Pokemon, gdy byli młodsi. Chociaż Ash przypomniał sobie obóz, nie specjalnie pamiętał spotkanie z Sereną, co ją rozczarowało. Serena szybko odzyskała panowanie nad sobą i przypomniała mu, że kiedyś powiedział jej, aby nigdy się nie poddawać. Słysząc te słowa, Ash kontynuował swój trening, aby wygrać rewanż przeciwko Violi. Podczas rewanżu, Ash wymyślając nową strategię, walczy z Violą, a Serena krzyknęła do niego, aby nigdy się nie poddawał. Przypomniał sobie słowa Sereny, i kierując się nimi kontynuował walkę. Pod koniec odcinka i po wygranej oraz otrzymaniu Odznaki Insekta, Ash zapytał Serenę, czy ma jakieś plany na przyszłość.

Serena oficjalnie zaczęła podróżować z Ashem i jego przyjaciółmi w XY007. Tak się zaczęło, gdy Serena powiedziała, dlaczego zaczęła swoją podróż. Po obejrzeniu Asha w telewizji, postanowiła, że rozpocznie podróż Pokémon w celu przywrócenia chusteczki którą kiedyś Ash owinął jej kolano. Po powrocie chusteczki do właściciela, Ash przypomniał swoje spotkanie i nazwał ją "Dziewczyną ze słomianym kapeluszem".

Później, Ash pomógł Serenie nauczyć się jeździć na Rhyhornie, a ta wkońcu wyraziła zainteresowanie wyścigami Rhyhorn. Czyniąc to, opinia Sereny dla Rhyhorna i Wyścigów Rhyhornów uległa zmianie, gdy Rhyhorn był bardzo przyjazny wobec niej. Później, gdy pomagała Ashowi nauczyć się jeździć, Powiedział on do niej podobne słowa matka Sereny gdy ta uczyła się jeździć w swoim domu. W tym momencie, Serena zdała sobie sprawę, że źle oceniła wyścigi Rhyhornów i myliła się, że ich nie cierpi, jak zawsze myślała. Serena objaśnia w tym samym odcinku, że nie za bardzo lubi Wyścigi Rhyhorn, ale chce znaleźć cel, który lubi bardziej.

Następnego dnia, Ash został porwany przez Zespół R i Serena musiała pomóc uratować go. Serena odbyła swoją pierwszą bitwę Pokémon, dowodząc swoim Fennekinem, który używał Żaru na przestępców. Pod koniec odcinka, dała Ashowi woreczek ciasteczek, mówiąc, że to jej sposób na podziękowanie mu za wszystko, co zrobił dla niej.

W XY009, Serena poznała ojca Clemonta, Limone'a i dowiedziała się od niego, że Clemont jest liderem sali w Lumiose. Mimo, że początkowo była zła na Clemonta że ukrywał to przed nią i Ashem, ale pomogła Clemontowi wejść do sali, żeby ten zmierzył się z Citroidem, jego robotem, który prowadził za niego salę. Serena i Fennekin pomogli pokonać pokemony Clemonta chroniące sale, ale udało im się tylko uniknąć ataków przeciwników, zmuszając Froakie wkroczyć do bitwy i pokonać ochroniarzy. Później oglądała bitwę Clemonta i Citroida o kontrolę nad salą Lumiose City.

CharakterEdytuj

Jest spoko ok?

PokemonyEdytuj

Przy sobieEdytuj

Serena Fennekin
Fennekin

Pokémony Sereny
Przy sobie:
Ani653MS Fennekin