FANDOM

Unfezant Asha
サトシのケンホロウ Satoshi's Kenhallow
Poké Ball
Ash Unfezant.png
Unfezant
Debiut w odcinku Nadchodzą Iris i Axew!
Miejsce złapania Droga 1
Ewoluował w odcinku Inwazja Venipede!
Niezwykła Bitwa w Przestworzach!
Płeć Samica
Zdolność Nieznana
Teraźniejsza lokalizacja W rotacji
Pidove Tranquill Unfezant
Ten Pokémon był przez 20 odcinków Pidove i przez 46 Tranquill.

Unfezant - Pierwszy złapany pokemon Asha w Unovie. Jest płci żeńskiej. Ewoluowała z Pidove'a i Tranquill'a

HistoriaEdytuj

Jako PidoveEdytuj

Ash Pidove.png

Jako Pidove

Jak w każdym innym regionie, Ash zazwyczaj łapie latającego pokemona jako pierwszego. Pidove został złapany wkrótce po przyjeździe Asha do Unova w Nadchodzą Iris i Axew!, po tym jak stado Pidove nie dało się złapać, Ash zawalczył z innym Pidovem. Dzięki atakom Pikachu, Pidove padł niezdolny do walki. Ash rzucił Poke Ballem i skutecznie ją złapał. Później, po raz pierwszy, Pidove został wysłany w celu ratowania Pikachu i Axew Iris z rąku Zespołu R. Jednak, była jeszcze słaba po jej walce z Pikachu, więc została szybko pokonana przez Woobata i przez jej potężne Powietrzne Cięcie. Później została uzdrowiona w Centrum Pokémon , wraz z Pikachu i Axew.

Pidove jest często używany przez Asha by znaleźć i śledzić pewne Pokémony. Pomogła Ashowi znaleźć dwie Darumaki w Na ratunek Darmanitanowi! oraz dziką Snivy w Snivy, która nie chciała dać się złapać!, odgrywa dominującą rolę w odnalezieniu trawiastego pokemona. W momencie, gdy Pidove podeszła do Snivy, ta zniknęła uzywajac Burzy Liści. Była świadkiem złapania wszystkich pokemonów Asha ( Pikachu, Oshawott i Tepig) aż do złapania trawiastego węża , ponieważ wyzwał tylko Snivy do bitwy. Kiedy Snivy próbowała użyć Przyciągania na Pidove, Pidove było nienaruszona, ponieważ była kobietą (Za nieświadomością Asha). Po zaciętej walce, Pidove osłabił Snivy tak, że mogła zostać złapana przez Asha.

W Starcie rywali w Klubie Bitew! była krótko używane przez Asha w walce 5 na 5 z Frillishem Tripa. Starała się, ale została zaskoczona przez jego Puls Wodny , i została znokautowana.

W Inwazja Venipede!, Ash użył jej, by pomóc przegonić Venipede'y, które przejęły miasto Castelia w parku w centrum miasta. Choć wszystko zaczęło się dobrze, była niemal trafiona Bombą Błotną, ale została uratowana przez Powietrzny Nóż Tranquilla Tripa. Potem pomogła usunąć więcej Venipede'ów i nagle przekształciła się w Tranquilla.

Jako TranquillEdytuj

Ash Tranquill.png

Jako Tranquill

W wyniku jej nowej, silniejszej postaci, Tranquill była w stanie usunąć ostatnią Venipede Tornadem z pomocą w Tranquilla Tripa i jej Powietrznego Asa.

W Archeops we współczesnym świecie!, Tranquill była używana, by nauczyć nowo ożywioną samiczkę Archen latać. Potem, jak Archen przekształciła się w Archeopsa, Tranquill obroniła ją przed Zespołem R i pożegnała ją w powietrzu, gdy Archeops znalazła kilka innych pokemonów ze swojego gatunku i odleciała z nimi.

Ash użył Tranquill do bitwy ze Skylą w Niezwykła Bitwa w Przestworzach!. Została wysłana do walki ze Swoobatem, który przed nią pokonał Krokoroka. Po Tornadzie i Powietrznym Nożu, okazało się, ze Swoobat jest wytrzymały, nawet, kiedy bitwa była rozegrywana na niebie, gdzie Tranquill próbował uzyskać przewagę z jej nowo nauczonym Atakiem Skrzydłami, jednak Swoobat był w stanie szybko uniknąć skrzydła, ale w końcu pokonany przez potężny atak Powietrznym Nożem Tranquilla. Potem walczył z Unfezantem Skyli, ale żaden z jej ataków nie dotykał Unfezanta, a z powodu jej braku szybkosci, Tranquill zaczął wykazywać oznaki zmęczenia po trudnej ucieczce przez Powietrznymi Nożami i został powrócony do pokeballa, a Pikachu stanął na jej miejscu. Znowu powróciła do walki, kiedy Pikachu został pokonany przez Swannę Skyli, pomimo posiadania przewagi typu. Podczas bitwy z Swanną, była w stanie trafić Swannę potężnym szybkim atakiem i Powietrznym Nożem powodując, że Swanna spadła na ziemię, następnie rzuciła się na Swannę i próbowała uderzyć ją Tornadem, jednak Tornado był znacznie słabsze niżHuragan Swanny. Choć wydawało się, że Tranquill została znokautowana, zaczęła świecić i przekształciła się w Unfezanta.

Jako UnfezantEdytuj

Z jej nową siłą, była w stanie łatwo uniknąć potężny atak Dzielnym Ptakiem Swanny i przy pomocy jej nowo nauczonemu Powietrznemu Asowi, była w stanie pokonać Swannę jednym uderzeniem, wygrywając walkę i zarabiając Ashowi jego szóstą odznakę z Unovy .

W Koncertowe Starcie w Virbank! (Część 1), Ash wysłał Unfezanta, jako drugiego Pokémona w jego walce 6 na 3 w sali Roxie, gdzie walczyła z Koffingiem Roxie. Unfezant zaczął rundę Szybkim Atakiem i bezpośrednio trafił w przeciwnika. Koffing następnie zaatakował Ognikime , ale Unfezant zaatakował go Tornadem przed atakiem z Powietrznym Nożem. Koffing jednak uniknął ataku i uruchomił Bombę Błotną, którą uderzył i zatruł Unfezanta. Choć była osłabiona, Unfezant była w stanie wytrzymać Smog Kofifnga i dalej walczyć. Nie była jednak w stanie wytrzymać Żyroskopu, więczostała pokonana.

W Walka o Przetrwanie Unovy! , Ash użył Unfezanta wraz z Pikachu, by walczyli razem z Trio Kami, nad którymi Giovanni przejął kontrolę. Po tym, jak Dragonite Iris został ranny i padł na ziemię, Unfezantowi i Pikachu udało się uratować Iris i Dragonite przed atakami Thundurusa. Kiedy Meloetta została ostatecznie uwolniona, Unfezant chwycił ją tak, aby nie spadła i się nie zraniła.

W Cameron's Secret Weapon!, Ash użył Unfezanta w jego walce z Cameronem i jego Riolu w Konferencji Vertress. Unfezant pomimo mając miał przewagę typu, Riolu okazał się potężnym przeciwnikiem, ponieważ był w stanie uniknąć zarówno Tornado, jak i Szybki Atak, a potem wylądował na plecach Unfezanta i służąc z bliskiej odległości, uderzył w nią Siłą Dłoni. Ash powiedział Unfezant, żeby wstrząsnęła Riolu, a następnie uderzyć go z powrotem Powietrznym Nożem. Jednak Pokémon był w stanie uniknąć ataku, a następnie użyć Naśladowcy, uderzając Unfezant z własnego ruchu, a następnie atakując Ssącą falą. Unfezant próbowała zaatakować Powietrznym Asem, ale Riolu użył Kolistego Rzutu, który znokautował Unfezanta.

W BW116, Ash wysłał Unfezanta do laboratorium Profesora Oaka, aby zrobić miejsce w swojej drużynie dla Charizarda .

Znane atakiEdytuj

Ash Unfezant Quick Attack.png
Używając Szybkiego Ataku
Atak Pierwsze użycie
Tornado   Nadchodzą Iris i Axew!
Szybki Atak Nadchodzą Iris i Axew!
Powietrzny Nóż Nadchodzą Iris i Axew!
Atak Skrzydłami Niezwykła Bitwa w Przestworzach!
Powietrzny As Niezwykła Bitwa w Przestworzach!
× oznacza atak, którego Pokemon nie może się legalnie nauczyć w grach.
oznacza ostatnio używane ataki chyba, że wszystkie pasują do tego kryterium.

Pokémony Asha
W rotacji:
025 Pikachu 
656 Froakie 
661 Fletchling 
701 Hawlucha 
U Oaka:
001 Bulbasaur 
006 Charizard 
099 Kingler 
089 Muk 
128 Tauros * 
143 Snorlax 
214 Heracross 
153 Bayleef 
156 Quilava 
158 Totodile 
164s Noctowl ShinyBWStar.png
232 Donphan 
277 Swellow 
254 Sceptile 
341 Corphish 
324 Torkoal 
362 Glalie 
398 Staraptor 
389 Torterra 
392 Infernape 
418 Buizel 
472 Gliscor 
443 Gible 
521F Unfezant 
501 Oshawott 
499 Pignite 
495 Snivy 
559 Scraggy 
542 Leavanny 
536 Palpitoad 
525 Boldore 
553 Krookodile 
Na treningu:
007 Squirtle 
057 Primeape 
Wypuszczone:
012 Butterfree 
018 Pidgeot 
131 Lapras 
Wymienione:
020 Raticate 
190 Aipom 
Podarowane:
015 Beedrill 
Nie złapane:
093 Haunter 
246 Larvitar 
Tymczasowo:
078 Rapidash 
137 Porygon 
110 Weezing 
052 Meowth 
024 Arbok 
163 Hoothoot 
120 Staryu 
054 Psyduck 
119 Seaking 
271 Lombre 
106 Hitmonlee 
026 Raichu 
325 Spoink 
458 Mantyke 
546 Cottonee 
393 Piplup 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki