FANDOM

Unfezant Asha
サトシのケンホロウ Satoshi's Kenhallow
Bag Poké Ball Sprite
Ash Unfezant
Unfezant
Debiut w odcinku Nadchodzą Iris i Axew!
Miejsce złapania Droga 1
Ewoluował w odcinku Inwazja Venipede!
Niezwykła Bitwa w Przestworzach!
Płeć Samica
Zdolność Nieznana
Teraźniejsza lokalizacja W rotacji
Ani519MS Ani520MS Ani521FMS
Ten Pokémon był przez 20 odcinków Pidove i przez 46 Tranquill.

Unfezant - Pierwszy złapany pokemon Asha w Unovie. Jest płci żeńskiej. Ewoluowała z Pidove'a i Tranquill'a

HistoriaEdytuj

Jako PidoveEdytuj

Ash Pidove

Jako Pidove

Jak w każdym innym regionie, Ash zazwyczaj łapie latającego pokemona jako pierwszego. Pidove został złapany wkrótce po przyjeździe Asha do Unova w Nadchodzą Iris i Axew!, po tym jak stado Pidove nie dało się złapać, Ash zawalczył z innym Pidovem. Dzięki atakom Pikachu, Pidove padł niezdolny do walki. Ash rzucił Poke Ballem i skutecznie ją złapał. Później, po raz pierwszy, Pidove został wysłany w celu ratowania Pikachu i Axew Iris z rąku Zespołu R. Jednak, była jeszcze słaba po jej walce z Pikachu, więc została szybko pokonana przez Woobata i przez jej potężne Powietrzne Cięcie. Później została uzdrowiona w Centrum Pokémon , wraz z Pikachu i Axew.

Pidove jest często używany przez Asha by znaleźć i śledzić pewne Pokémony. Pomogła Ashowi znaleźć dwie Darumaki w Na ratunek Darmanitanowi! oraz dziką Snivy w Snivy, która nie chciała dać się złapać!, odgrywa dominującą rolę w odnalezieniu trawiastego pokemona. W momencie, gdy Pidove podeszła do Snivy, ta zniknęła uzywajac Burzy Liści. Była świadkiem złapania wszystkich pokemonów Asha ( Pikachu, Oshawott i Tepig) aż do złapania trawiastego węża , ponieważ wyzwał tylko Snivy do bitwy. Kiedy Snivy próbowała użyć Przyciągania na Pidove, Pidove było nienaruszona, ponieważ była kobietą (Za nieświadomością Asha). Po zaciętej walce, Pidove osłabił Snivy tak, że mogła zostać złapana przez Asha.

W Starcie rywali w Klubie Bitew! była krótko używane przez Asha w walce 5 na 5 z Frillishem Tripa. Starała się, ale została zaskoczona przez jego Puls Wodny , i została znokautowana.

W Inwazja Venipede!, Ash użył jej, by pomóc przegonić Venipede'y, które przejęły miasto Castelia w parku w centrum miasta. Choć wszystko zaczęło się dobrze, była niemal trafiona Bombą Błotną, ale została uratowana przez Powietrzny Nóż Tranquilla Tripa. Potem pomogła usunąć więcej Venipede'ów i nagle przekształciła się w Tranquilla.

Jako TranquillEdytuj

Ash Tranquill

Jako Tranquill

W wyniku jej nowej, silniejszej postaci, Tranquill była w stanie usunąć ostatnią Venipede Tornadem z pomocą w Tranquilla Tripa i jej Powietrznego Asa.

W Archeops we współczesnym świecie!, Tranquill była używana, by nauczyć nowo ożywioną samiczkę Archen latać. Potem, jak Archen przekształciła się w Archeopsa, Tranquill obroniła ją przed Zespołem R i pożegnała ją w powietrzu, gdy Archeops znalazła kilka innych pokemonów ze swojego gatunku i odleciała z nimi.

Ash użył Tranquill do bitwy ze Skylą w Niezwykła Bitwa w Przestworzach!. Została wysłana do walki ze Swoobatem, który przed nią pokonał Krokoroka. Po Tornadzie i Powietrznym Nożu, okazało się, ze Swoobat jest wytrzymały, nawet, kiedy bitwa była rozegrywana na niebie, gdzie Tranquill próbował uzyskać przewagę z jej nowo nauczonym Atakiem Skrzydłami, jednak Swoobat był w stanie szybko uniknąć skrzydła, ale w końcu pokonany przez potężny atak Powietrznym Nożem Tranquilla. Potem walczył z Unfezantem Skyli, ale żaden z jej ataków nie dotykał Unfezanta, a z powodu jej braku szybkosci, Tranquill zaczął wykazywać oznaki zmęczenia po trudnej ucieczce przez Powietrznymi Nożami i został powrócony do pokeballa, a Pikachu stanął na jej miejscu. Znowu powróciła do walki, kiedy Pikachu został pokonany przez Swannę Skyli, pomimo posiadania przewagi typu. Podczas bitwy z Swanną, była w stanie trafić Swannę potężnym szybkim atakiem i Powietrznym Nożem powodując, że Swanna spadła na ziemię, następnie rzuciła się na Swannę i próbowała uderzyć ją Tornadem, jednak Tornado był znacznie słabsze niżHuragan Swanny. Choć wydawało się, że Tranquill została znokautowana, zaczęła świecić i przekształciła się w Unfezanta.

Jako UnfezantEdytuj

Z jej nową siłą, była w stanie łatwo uniknąć potężny atak Dzielnym Ptakiem Swanny i przy pomocy jej nowo nauczonemu Powietrznemu Asowi, była w stanie pokonać Swannę jednym uderzeniem, wygrywając walkę i zarabiając Ashowi jego szóstą odznakę z Unovy .

W Koncertowe Starcie w Virbank! (Część 1), Ash wysłał Unfezanta, jako drugiego Pokémona w jego walce 6 na 3 w sali Roxie, gdzie walczyła z Koffingiem Roxie. Unfezant zaczął rundę Szybkim Atakiem i bezpośrednio trafił w przeciwnika. Koffing następnie zaatakował Ognikime , ale Unfezant zaatakował go Tornadem przed atakiem z Powietrznym Nożem. Koffing jednak uniknął ataku i uruchomił Bombę Błotną, którą uderzył i zatruł Unfezanta. Choć była osłabiona, Unfezant była w stanie wytrzymać Smog Kofifnga i dalej walczyć. Nie była jednak w stanie wytrzymać Żyroskopu, więczostała pokonana.

W Walka o Przetrwanie Unovy! , Ash użył Unfezanta wraz z Pikachu, by walczyli razem z Trio Kami, nad którymi Giovanni przejął kontrolę. Po tym, jak Dragonite Iris został ranny i padł na ziemię, Unfezantowi i Pikachu udało się uratować Iris i Dragonite przed atakami Thundurusa. Kiedy Meloetta została ostatecznie uwolniona, Unfezant chwycił ją tak, aby nie spadła i się nie zraniła.

W Cameron's Secret Weapon!, Ash użył Unfezanta w jego walce z Cameronem i jego Riolu w Konferencji Vertress. Unfezant pomimo mając miał przewagę typu, Riolu okazał się potężnym przeciwnikiem, ponieważ był w stanie uniknąć zarówno Tornado, jak i Szybki Atak, a potem wylądował na plecach Unfezanta i służąc z bliskiej odległości, uderzył w nią Siłą Dłoni. Ash powiedział Unfezant, żeby wstrząsnęła Riolu, a następnie uderzyć go z powrotem Powietrznym Nożem. Jednak Pokémon był w stanie uniknąć ataku, a następnie użyć Naśladowcy, uderzając Unfezant z własnego ruchu, a następnie atakując Ssącą falą. Unfezant próbowała zaatakować Powietrznym Asem, ale Riolu użył Kolistego Rzutu, który znokautował Unfezanta.

W BW116, Ash wysłał Unfezanta do laboratorium Profesora Oaka, aby zrobić miejsce w swojej drużynie dla Charizarda .

Znane atakiEdytuj

Ash Unfezant Gust
Używając Tornada
Atak Pierwsze użycie
Tornado   Nadchodzą Iris i Axew!
Szybki Atak Nadchodzą Iris i Axew!
Powietrzny Nóż Nadchodzą Iris i Axew!
Atak Skrzydłami Niezwykła Bitwa w Przestworzach!
Powietrzny As Niezwykła Bitwa w Przestworzach!
× oznacza atak, którego Pokemon nie może się legalnie nauczyć w grach.
oznacza ostatnio używane ataki chyba, że wszystkie pasują do tego kryterium.

Pokémony Asha
W rotacji:
Ani025MS Pikachu 
Ani656MS Froakie 
Ani661MS Fletchling 
Ani701MS Hawlucha 
U Oaka:
001MS Bulbasaur 
006MS Charizard 
099MS Kingler 
089MS Muk 
128MS Tauros * 
143MS Snorlax 
214MS Heracross 
153MS Bayleef 
156MS Quilava 
158MS Totodile 
164sMS Noctowl ShinyBWStar
232MS Donphan 
277MS Swellow 
254MS Sceptile 
341MS Corphish 
324MS Torkoal 
362MS Glalie 
398MS Staraptor 
389MS Torterra 
392MS Infernape 
418MS Buizel 
472MS Gliscor 
443MS Gible 
521FMS Unfezant 
501MS Oshawott 
499MS Pignite 
495MS Snivy 
559MS Scraggy 
542MS Leavanny 
536MS Palpitoad 
525MS Boldore 
553MS Krookodile 
Na treningu:
007MS Squirtle 
057MS Primeape 
Wypuszczone:
012MS Butterfree 
018MS Pidgeot 
131MS Lapras 
Wymienione:
020MS Raticate 
190MS Aipom 
Podarowane:
015MS Beedrill 
Nie złapane:
093MS Haunter 
246MS Larvitar 
Tymczasowo:
078MS Rapidash 
137MS Porygon 
110MS Weezing 
052MS Meowth 
024MS Arbok 
163MS Hoothoot 
120MS Staryu 
054MS Psyduck 
119MS Seaking 
271MS Lombre 
106MS Hitmonlee 
026MS Raichu 
325MS Spoink 
458MS Mantyke 
546MS Cottonee 
393MS Piplup 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki